Obsługa klienta

 

WYSYŁKA & DOSTAWA

 

WSZYSTKIE PRZESYŁKI ZAMÓWIONE NA PORTALU WWW.ESCOLI.PL WYSYŁANE SĄ KURIEREM INPOST.

 

Wysyłki realizowane są we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 13:00. Zamówienia składane po upływie wyznaczonej godziny trafiają do realizacji następnego dnia.

 

Wszystkie przesyłki są odpowiednio zabezpieczone – zapakowane tak, by chronić Twoje ubrania przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu

 

Zamówienia przygotowywane i dostarczane są w przeciągu 1-3 dni roboczych.

 

Niecierpliwi mogą śledzić status swojej przesyłki klikając „Śledzenie przesyłek” w zakładce zamieszczonej na dole strony.

 



 

ZWROTY & WYMIANY

 

Jeżeli w realizacji zamówienia coś poszło nie tak: produkty dotarły do Ciebie uszkodzone, inne niż te, które zostały zamówione albo źle dobrałeś rozmiar, czy nie trafiłeś z prezentem lub po prostu nie jesteś zadowolony z zakupy – bez stresu - w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz dokonać zwrotu lub wymiany.

 

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być odesłane wraz z otrzymanym rachunkiem za zakup. Koszt odesłania pokrywa Klient, a zwrot pieniędzy na konto następuje w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

Dla wygody klientów poniżej zamieszczony został formularz do wydrukowania, który prosimy dołączyć do odsyłanego do sklepu produktu.

 

http://escoli.pl/escoliformularz.pdf

 



 

PŁATNOŚĆ & PROMOCJE

 

Wpłaty na produkty można dokonywać wybierając jedną z 5 dostępnych opcji:

 

- przelew24

 

-Tpay (transferuj.pl)

 

-PayPal

 

- zwykły przelew bankowy

 

- gotówka (w przypadku odbioru osobistego, pobrania)

 



 

Dla naszych fanów na facebooku https://www.facebook.com/escolipl/

 

często organizujemy różne formy promocji: konkursy, zniżki, darmowe dostawy, kody rabatowe – wszystko, by Was uszczęśliwić i sprawić, że zakupy w ESCOLI będę jeszcze przyjemniejsze

 



 

KOLORY & ZDJĘCIA & ROZMIARY

 

KOLORY

 

Staramy się z jak największą dokładnością przedstawiać rzeczywiste kolory naszych ubrań i innych produktów, które sprzedajemy. W trosce o to, wszystkie prezentowane przez nas fotografie można obejrzeć w powiększeniu. Minimalne różnice w odbiorze kolorów mogą wynikać z indywidualnych ustawień kolorów na Waszych monitorach.

 

ZDJĘCIA

 

Zdjęcia pojawiające się na naszej stronie są własnością ESCOLI. Posiadamy do nich pełne prawo autorskie i z tego tytułu nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.

 

ROZMIARY

 

Firma Escoli oferuje bogaty i różnorodny zestaw towarów – spełniający oczekiwania nawet najbardziej wymagających. W trosce o uniknięcie przy dokonywaniu zakupów wyboru nieprawidłowego rozmiaru sugerujemy kierować się tabelą rozmiarów, znajdującą się przy każdym produkcie.

 

Odzież mierzona jest na płasko, więc aby otrzymać odwód nadzy daną wartość pomnożyć 2x (przy zachowaniu tolerancji +/- 2 cm).

 

Dla lepszego efektu – wystarczy, że zmierzycie ulubione ubranie ze swojej szafy i porównacie jej wymiary z tabelą przy wybranym produkcie ;)

 



 

FAQ

 

Czy realizujecie również wysyłkę za granicę?

 

Oczywiście. Realizujemy wysyłkę do takich państw jak: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Szwecja, Wielka Brytania i Włochy. Przy czym kosz takiej wysyłki to 59,99zł (paczka do 5kg)

 

Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?

 

Tak, taka możliwość również istnieje. Wystarczy skontaktować się w tym celu z nami mailowo: info@escoli.pl lub telefonicznie, pod numerem: 728 133 136

 

Czy muszę posiadać konto w sklepie aby złożyć zamówienie?

 

Nie ma konieczności zakładania konta. Można złożyć zamówienie jako gość.